Produkt został dodany do koszyka.



  • Produktów: (0)
  • Wartość: 0,00 zł
Otwórz koszyk

Relacje jako kapitał organizacji

ocenaocenaocenaocenaocena
Producent: Difin
Kod EAN: 9788380855441
Status: dostępne w księgarni ciągu 2-4 dni

Cena rynkowa:
40,00 zł
nasza cena:
34,00 zł
Ilość:

Książka wskazuje na znaczenie relacji jako źródła wartości i przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstw i organizacji publicznych. Ukazuje miejsce relacji budowanych z interesariuszami zewnętrznymi i wewnętrznymi w strukturze kapitału niematerialnego organizacji.

W załącznikach do publikacji zaprezentowano zarządzanie relacjami z klientami w ujęciu praktycznym w odniesieniu do następujących podmiotów: banku, międzynarodowego przedsiębiorstwa z sektora farmaceutycznego, przedsiębiorstwa transportowego, przedsiębiorstwa z branży kosmetycznej oraz międzynarodowego przedsiębiorstwa z branży odzieżowej.

Książka przeznaczona jest dla kadry menedżerskiej, przedsiębiorców, studentów szkół wyższych (w tym studiów podyplomowych), konsultantów zajmujący się problemami zarządzania relacjami z klientami oraz wewnątrz organizacji.


  • Autorzy: Moczydłowska Joanna M., Korombel Anna, Bitkowska Agnieszka
  • Format: 16.0x23.0cm
  • ISBN: 9788380855441
  • Języki: polski
  • Ilość stron: 137
  • Oprawa: Miękka
  • Rok wydania: 2017
  • Wydawca: Difin

Ten produkt nie posiada jeszcze komentarzy

Klienci którzy kupili ten produkt, kupili również:


Brak produktów