Produkt został dodany do koszyka.



  • Produktów: (0)
  • Wartość: 0,00 zł
Otwórz koszyk

Potencjał innowacyjny i marketingowy współczesnych przedsiębiorstw

ocenaocenaocenaocenaocena
Producent: CeDeWu
Kod EAN: 9788381020145
Status: dostępne w księgarni ciągu 2-4 dni

Cena rynkowa:
60,00 zł
nasza cena:
51,00 zł
Ilość:

Współczesny rynek, niezwykle turbulentny i często nieprzewidywalny, stwarza obecnie przedsiębiorstwom nieograniczone możliwości ukierunkowywania działań na uwolnienie potencjału innowacyjnego i marketingowego. Dyskusja na ten temat generuje rosnące zapotrzebowanie na wiedzę z zakresu rozwoju innowacji i mechanizmów marketingowych, która została podjęta w niniejszym zbiorze artykułów.

Zebrane i omówione materiały zostały pogrupowane przez pryzmat dwóch domen tematycznych: innowacji i wiedzy oraz marketingu i relacji. Na stronach niniejszej publikacji Autorzy prezentują zarówno wyniki dociekań teoretycznych, jak i badań empirycznych w przekonaniu, że przyczynią się one do poszerzenia wiedzy i kreowania nowych koncepcji służących podniesieniu poziomu innowacyjności współczesnych przedsiębiorstw.

Omawiane zagadnienia zostały ujęte bardzo różnorodnie, co przyczynia się do tego, że prezentowana publikacja może być przydatna szerokiemu gronu odbiorców.


  • Format: 16.5x23.5cm
  • ISBN: 9788381020145
  • Języki: polski
  • Ilość stron: 198
  • Oprawa: Miękka
  • Redakcja: Zajkowska Monika
  • Rok wydania: 2017
  • Wydanie: 1
  • Wydawca: CeDeWu

Ten produkt nie posiada jeszcze komentarzy

Klienci którzy kupili ten produkt, kupili również:


Brak produktów