Produkt został dodany do koszyka.



  • Produktów: (0)
  • Wartość: 0,00 zł
Otwórz koszyk

Najczęściej zadawane pytania przez klientów naszego sklepu

 

1. Jaki jest numer konta bankowego, na który mam przelać pieniądze za zamówienie

 

Bank to PKO BP Inteligo, a numer konta to:

50102055581111107485900074

W polu Tytuł przelewu prosimy podać nr zamówienia, ułatwi to nam zaksięgowanie Państwa wpłaty i przyspieszy wysyłkę.

 

2. Ile wynosi koszt dostawy przesyłki

 

Ogólne informacje są zamieszczone na naszej stronie tutaj (proszę kliknąć w ten czerwony link)

Dokładna wycena kosztów przesyłki pojawia się podczas zamówienia. Proszę wrzucić wybrany towar do koszyka i wejść w niego. Tak jak na obrazku poniżej:

W koszyku od razu pojawia się koszt wysyłki, ile kosztuje przesyłka danego towaru przy wybraniu wybraniu danej opcji wysyłki i sposobu zapłaty, tak jak widać na obrazku poniżej:

3. Odbiór zamówienia w naszej księgarni stacjonarnej w Szczecinie na Prawobrzeżu

Zamówienie będzie do odbioru dopiero wtedy, gdy prześlemy Pani/Panu osobny e-mail z informacją o tym, że jest do odebrania.

Samo zamówienie nie jest potwierdzeniem, że zamówienie jest do odbioru, dopiero Nasza informacja drogą e-mailową z informacją o możliwości odbioru zamówienia, to potwierdza.

Prosimy bez takowego potwierdzenia nie przychodzić do naszej księgarni po odbiór zamówienia! Ale jak Państwo sobie życzą, można oczywiście wpaść do Nas i pooglądać różne inne rzeczy :-)

 

4. Wybrano kuriera jako sposób dostawy

Jeśli chcą Państwo link do śledzenia swojej przesyłki, prosimy o informację o tym podczas składania zamówienia w polu Uwagi:  Wówczas po wysłaniu przesyłki podamy Państwu taką informację. Wtedy będą Państwo mieli możliwość śledzenia swojej przesyłki on-line - gdzie się znajduje, jaki jest jej status itd.

Kurier prawdopodobnie skontaktuje się z Państwem na podany nr telefonu w zamówieniu (stąd obowiązek podania nr telefonu) celem uzgodnienia czasu i miejsca dostawy.

Przed odbiorem przesyłki kurierem prosimy o przyjrzenie się paczce, czy czasem nie jest uszkodzona. Jeśli przesyłka nosi znamiona uszkodzonej należy od kuriera zarządać protokół uszkodzenia i ją wypełnić.