Produkt został dodany do koszyka.



  • Produktów: (0)
  • Wartość: 0,00 zł
Otwórz koszyk

Certyfikaty produktowe i systemowe na rynku B2B

ocenaocenaocenaocenaocena
Kod EAN: 9788380885745
Status: dostępne w księgarni ciągu 2-4 dni

Cena rynkowa:
54,90 zł
nasza cena:
52,70 zł
Ilość:

Złożoność i zmienność mikro- i makrootoczenia to kluczowe czynniki, które coraz częściej wymuszają stosowanie innych niż typowe nośników informacji w komunikacji na rynku B2B. W praktyce gospodarczej zarówno produktowe, jak i systemowe certyfikaty w sposób wiarygodny stanowią o jakości oferty, a także coraz częściej są integralnym elementem strategii rozwoju współczesnych podmiotów przemysłowych. Prezentowana monografia jest ciekawym i kompleksowym studium literaturowo-badawczym, w którym na podstawie pogłębionej analizy światowej literatury przedmiotu oraz wyników badań empirycznych wykazano istotną rolę certyfikatów w kontekście zachodzących dwustronnych procesów przepływu szeroko rozumianej informacji i w ramach budowania relacji w łańcuchach dostaw. Ponadto w książce poddano analizie aktualne dane z zakresu globalnej certyfikacji oraz wyznaczono kierunki jej dalszego rozwoju.
Ze względu na wysokie walory merytoryczne, poznawcze i aplikacyjne publikacja stanowi cenną pozycję, która może zainteresować pracowników naukowych, doktorantów, studentów kierunków ekonomicznych i technicznych, słuchaczy studiów podyplomowych i MBA, jak również menedżerów i specjalistów z zakresu praktyki gospodarczej zajmujących się problematyką jakości, a w szczególności certyfikacji, na rynku B2B.


  • Autorzy: Wronka Anna
  • Języki: polski
  • Ilość stron: 264
  • Oprawa: Miękka
  • Rok wydania: 2016
  • Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego

Ten produkt nie posiada jeszcze komentarzy

Klienci którzy kupili ten produkt, kupili również:


Brak produktów