Produkt został dodany do koszyka.



  • Produktów: (0)
  • Wartość: 0,00 zł
Otwórz koszyk

Barwy wyborczej kampanii samorządowej 2014 roku na Lubelszczyźnie

ocenaocenaocenaocenaocena
Producent: UMCS
Kod EAN: 9788377848265
Status: dostępne w księgarni ciągu 2-4 dni

Cena rynkowa:
33,60 zł
nasza cena:
28,56 zł
Ilość:

Monografia autorstwa Małgorzaty Adamik-Szysiak, Agnieszki Łukasik-Tureckiej i Beaty Romiszewskiej jest kolejnym ważnym krokiem w rozwoju badań nad współczesnymi kampaniami politycznymi w Polsce, który szczególnie uwzględnia płaszczyznę komunikacyjną polskich kampanii wyborczych […]. Sposób ujęcia problematyki (badania regionalnego rynku politycznego) to następny etap eksploracji mechanizmów kampanii politycznych/wyborczych na szczeblu lokalnym i regionalnym na Lubelszczyźnie (differentia specifica dorobku naukowego badaczek) […]. Publikację należy zatem uznać za niezwykle potrzebną, zarówno naukowo (wybór problematyki, znakomity warsztat naukowo-badawczy Autorek, wysoka wartość wniosków badawczych), jak i dydaktycznie (prezentuje praktyczne zastosowanie podstawowych metod badawczych w analizie kampanii wyborczych).
Z recenzji dr hab. prof. UŚ Mariusza Kolczyńskiego


  • Autorzy: Adamik-Szysiak Małgorzata, Łukasik-Turecka Agnieszka, Romiszewska Beata
  • Format: 17.0x24.0cm
  • ISBN: 9788377848265
  • Języki: polski
  • Ilość stron: 148
  • Oprawa: Miękka
  • Rok wydania: 2016
  • Wydawca: UMCS

Ten produkt nie posiada jeszcze komentarzy

Klienci którzy kupili ten produkt, kupili również:


Brak produktów